Blog je cesta, nie však najsprávnejší smer

13. júna 2012, rastislavmoric, Nezaradené

aby občianski aktivisti dosiahli viac, ako len to, že niekto napíše blábláblá. V poslednom období sa v mojom okolí rozšírilo písanie blogov. Priznávam, písal som blogy aj ja. Asi viete kde. V jedných novinách, ktoré akože sú pravicové a akože sú demokratické a akože sú slobodné -)

 

Všetci dobre vieme, že tie novinky nie sú ani demokratické, ani pravicové ani slobodné. Tušil som to síce už dávnejšie, ale zistil som na vlastnej koži až vtedy, keď ma jednoducho “škrtli zo zoznamu blogerov” – teda moje nové blogy sa už nezjavia ani na prvej, ani druhej, ani žiadnej strane tých “demokratických a slobodných” novín.

 

Keď som sa ich spýtal prečo? Odpoveď od anonymného administrátora bola: “Dešifrovali sme váš úmysel.”

 

Neviem síce aký úmysel dešifrovali, ale to je jedno. Prečo teda píšem alebo idem písať blogy na pravde, keď blog sám osobe nepovažujem za najsprávnejší smer na dosiahnutie našich cieľov?

 

Nuž preto, lebo aj blog slúži ako príklad smeru. Nie je to najsprávnejší smer pre spoločnosť, ak vyhrá chybný smer /však aj HZDS dávno drvivo vyhralo a tiež kým ľudia pochopili, tak to trvalo/ a nie je najsprávnejší smer ani to, ak “demokratické a slobodné” noviny mažú blogerov.

 

Na väčšine blogov sa totiž deje presne to, čo sa deje vo vláde smeru. Veľa rečí a skutek utek.

 

Na blogu si každý vykecá svoje bolačky alebo niečo prednesie a tým to končí. Presne ako to robí smer vo vláde. Reči, veľa rečí a skutek utek. Všimnite si koľko nových vecí predniesol smer už od volieb. Výsledok – kulové.

 

Systém, ktorým marketingovo funguje smer ja asi takýto: V centrále smeru si niečo vymyslia, aby odvrátili pozornosť od zlodejín smeru. Následne niečo vyhlásia cez média. “Slobodní” novinári sa toho chytia, komentujú to. Potom smer od toho odskočí a novinári sú ticho. V hlave ľudí však stopa zostala, že smer niečo urobil a pritom smer neurobil nič, len vyhlásil, že akože niečo urobí… Dobré nie?

 

A o tom je celý smer. Marketing smeru a zlodejina smeru.

 

A o podobnom bude aj môj blog, dokiaľ ma “demokrati” na pravde nezrušia.

 

Marketing pekára a upozorňovanie na zlodejinu sprava, zľava, z východu aj zo západu.

 

13teho teda začínam s pravdou, vyšiel som sa pravdou napovrch hneď v prvom blogu, hoc pravdovravnosť a statočnosť sa v dnešnej dobe nenosí -(

 


YouTube Direkt