Založ si blog

Milujem Fica, miloval som Mečiara aj Husáka

Sú veľkými velikánmi slovenského národa. Miloval som aj prezidenta Husáka. Gustáv Husák visel. Visel iba na stene a každý deň sa na mňa ako malého žiačika díval, či študujem.

 

Týchto troch mužov považujem za to najlepšie, čo matička slovenská zem splodila. Vysvetlím prečo, tak ako to vysvetľujem malému synovi. Polopate a jednoduchšou formou, lebo aj ja som jednoduchší -)

 

Gustáv Husák nikdy slovenský národ nezradil. Ani počas Slovenského štátu, ani keď obesili Vlada Clementisa, ani keď k nám prišli na pomoc bratia Rusi, aby potlačili kontrarevolúciu. Miloval som ho ako žiačik.

 

Vladimír Mečiar nikdy slovenský národ nezradil. Ani počas nežnej revolúcie, keď sa zhodou náhod ocitol na Ventúrskej a Fedor Gál bol z neho taký PIF-PAF, že mu hneď ponúkol funkciu ministra vnútra SR, ani počas straty dokumentov z Tisovej vily, ani počas únosu mladého Kováča, ani počas spravodlivej privatizácie, ani počas vraždy Remiáša, ani počas vstupu Slovenska do EU. Miloval som ho ako študent.

 

Róbert Fico nikdy slovenský národ nezradil. Ani počas šúdia na právnickej fakulte, ani počas posrancovania v národnej rade, ani počas premiérovania. Milujem ho a volím ho.

 

Husáka som voliť nemohol, ale chcel som. Miloval som Gusta.

Mečiara som volil a neľutujem. Miloval som Vladimíra.

Fica som volil a neľutujem. Milujem Róberta.

Oženil som sa a neľutujem. Milujem Ťa.

Nie som BI.

Som Slovák, akých je okolo 40 % na Slovensku. Milujem premiéra Fica, miloval som premiéra Mečiara, prezidenta Husáka a milujem svoju ženu. Vždy to bola moja slobodná voľba a nikdy to neoľutujem.

 

Ten hrejivý pocit v mojom vnútri keď trpím, je tak fájn.

Keď človek miluje, nerieši.

 

Neriešim bolesť, útrapy, neriešim nič. Len milujem. Dnes milujem Róberta Fica. A svoju ženu.

 

 

Jeden muž v celom New Yorku okupuje Wall Street

08.07.2012

neveril som dokiaľ som nevidel Kamarát mi poslal toto video. Pozrite sa. jeden muž v celom Novom Jorku okupuje Wall Street.

Všetko najlepšie milý Adolf, nezabudneme

17.06.2012

V denšný deň som si spomenul na Adolfa. Dnes má totiž meniny Adolf. Mužské meno Adolf má germánsky pôvod a jeho význam je „ušľachtilý vlk“. Nositeľov tohto mena oslovujeme Adolfík, Ady, Dolfík. Toto meno sa vyskytuje na našom území len ojedinele. Adolfovia, ktorí oslavujú meniny 17. júna, majú radi spoločenský život. Svojou eleganciou a dôveryhodným [...]

Traja Cigáni mŕtví, ďalší zranený, kto bude nasledovať ?

16.06.2012

Len pred pár dňami som upozorňoval na stúpajúcu agresiu medzi niektorými blogermi na pravde vo vzťahu k rómskym spoluobčanom, ktorých niektorí dokonca hanlivo nazývajú Cigáni. Výslúžil som si za to v komentároch pod blogom: Rómovia sú dietky Božie, sociálne prípady a majú nárok na mizerný byt ako Martin Fedor -) [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

rastislavmoric

Na to, aby zlo zvíťazilo, stačí málo: aby dobrí ľudia nerobili nič. Edmund Burke

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 20351x
Priemerná čítanosť článkov: 2907x

Autor blogu

Kategórie